Nowoczesna poradnia POZ na wyciągniecie ręki. Nie pozwól, by zaskoczyły Cię kolejki!
Zarejestruj się i umów wizytęPrzychodnia Medunit to nowoczesna poradnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej, która świadczy pacjentom konsultacje refundowane w ramach Narodowego Funduszu Zdrowia (NFZ) w Gdańsku przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 5.
Nasze usługi obejmują stacjonarne wizyty lekarskie, jak i konsultacje online poprzez darmową aplikację MEDUNIT NFZ. Podczas wizyty pacjent ma możliwość otrzymania m.in. e-recepty, e-skierowania czy e-zwolnienia (L4). Ponadto istnieje możliwość konsultacji prywatnych.
Przychodnia Medunit jest finansowana ze środków Narodowego Funduszu Zdrowia, co znaczy, że posiadając ubezpieczenie zdrowotne, możesz korzystać z naszych usług bez dodatkowych opłat. W celu odbycia darmowej konsultacji medycznej, pacjent musi złożyć deklarację przystąpienia do naszej przychodni POZ.
Pacjenci naszej przychodni mogą skontaktować się z personelem medycznym w przychodni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00 lub przez dedykowaną aplikację mobilną Medunit NFZ.
W przychodni POZ Medunit w Gdańsku do dyspozycji pacjentów są lekarze rodzinni, pielęgniarki oraz położna. Lekarz rodzinny, inaczej nazywany lekarzem podstawowej opieki zdrowotnej (POZ), odgrywa kluczową rolę w systemie opieki zdrowotnej - diagnozuje i leczy choroby, zajmuje się profilaktyką zdrowotną, kieruje na badania i konsultacje specjalistyczne czy wystawia recepty oraz zwolnienia lekarskie.
Aby uzyskać receptę w Gdańsku, można skorzystać z usług przychodni POZ Medunit, która ma podpisany kontrakt z Narodowym Funduszem Zdrowia. Oznacza to, że osoby ubezpieczone mogą korzystać z konsultacji medycznych w Medunit bez opłat. Podczas wizyty u lekarza pacjenci Medunit mogą otrzymać receptę, zwolnienie lekarskie lub skierowanie na badania czy do specjalisty.
W celu uzyskania recepty i konsultacji medycznej, pacjent powinien umówić się na wizytę do lekarza i ją odbyć.
Aby umówić się na konsultację medyczną w POZ Medunit, pacjent do wyboru ma trzy opcje:
Lekarze Medunit przyjmują pacjentów stacjonarnie w przychodni przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 5 w Gdańsku.
Wizyty stacjonarne u lekarza rodzinnego odbywają się od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00 po uprzednim umówieniu konsultacji (rejestracji wizyty).
Pacjenci w przychodni POZ Medunit w ramach Narodowego Funduszu Zdrowia mogą m.in.:
W Medunit pacjenci mogą otrzymać receptę m.in. na leki przyjmowane na stałe (np. nadciśnienie), antykoncepcję hormonalną czy tabletkę dzień po. Podczas konsultacji lekarz każdorazowo podejmuje decyzję o przepisaniu leku. Lekarz przeprowadza wywiad medyczny, bada pacjenta oraz dobiera odpowiednie leczenie, mając na uwadze aktualne potrzeby zdrowotne.
Aby umówić się na konsultację medyczną w POZ Medunit, pacjent do wyboru ma trzy opcje:
Pacjenci w przychodni POZ Medunit w ramach Narodowego Funduszu Zdrowia mogą m.in.:
przedłużyć receptę na leki przyjmowane na stałe (np. w przypadku choroby przewlekłej);
otrzymać receptę na antykoncepcję hormonalną (przedłużenie terapii) lub antykoncepcję awaryjną (tabletka dzień po);
uzyskać receptę na rozpoczęcie nowego leczenia;
otrzymać zwolnienie lekarskie (L4) lub zaświadczenie o stanie zdrowia;
uzyskać skierowania do lekarzy specjalistów lub na badania;
odbyć konsultację z lekarzem online;
konsultację na miejscu w gabinecie przychodni wraz z badaniami (badanie fizykalne, EKG), podczas której otrzyma porady medyczne lub zalecenia dotyczące poprawy stanu zdrowia;
skorzystać z świadczenia pielęgniarki POZ;
skorzystać z świadczenia położnej POZ.
Prowadząc intensywny tryb życia, dla wielu osób priorytet stanowi wygodny dostęp do opieki medycznej i lekarzy:
bez konieczności wychodzenia z domu,
marnowania czasu przeznaczonego dla bliskich i inne zajęcia,
brania dnia wolnego od pracy.
Dlatego właśnie popularne stały się nowoczesne platformy umożliwiające kontakt z lekarzem przez telefon lub internet. Usługi takie są zwykle dodatkowo płatne, jednak dzięki działaniu w ramach NFZ, w Medunit otrzymasz e-receptę za darmo.
Przychodnia POZ Medunit działa we współpracy z Narodowym Funduszem Zdrowia. Aby korzystać z oferty dostępnej w dedykowanej aplikacji, rejestrując się w serwisie, automatycznie wybierasz tę placówkę jako swoją podstawową jednostkę opieki zdrowotnej, zamiast przychodni, z której korzystałeś do tej pory.
W łatwy i szybki sposób możesz uzyskać dostęp do świadczeń zdrowotnych bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów, co stanowi atut względem tradycyjnych przychodni.
Przychodnia Medunit jest finansowana ze środków Narodowego Funduszu Zdrowia, co znaczy, że posiadając ubezpieczenie zdrowotne, możesz korzystać z naszych usług bez dodatkowych opłat. W celu odbycia darmowej konsultacji medycznej, pacjent musi złożyć deklarację przystąpienia do naszej przychodni POZ.
Pacjenci naszej przychodni mogą skontaktować się z personelem medycznym w gabinecie przychodni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00 lub przez dedykowaną aplikację mobilną Medunit NFZ. Jeżeli lekarz podczas wizyty online nie będzie mógł postawić diagnozy lub uzna ten sposób kontaktu za niewystarczający, to poleci pacjentowi wizytę stacjonarną.
W Medunit pacjenci mogą otrzymać receptę m.in. na leki przyjmowane na stałe (np. nadciśnienie), antykoncepcję hormonalną czy tabletkę dzień po. Podczas konsultacji lekarz każdorazowo podejmuje decyzję o przepisaniu leku. Lekarz przeprowadza wywiad medyczny, bada pacjenta oraz dobiera odpowiednie leczenie, mając na uwadze aktualne potrzeby zdrowotne.
W aplikacji Medunit NFZ e-recepta z konsultacją może być dostępna już w ciągu 15-60 minut (maksymalnie do 12 godzin roboczych). Termin zależny jest od liczby dostępnych lekarzy i liczby przeprowadzanych konsultacji.
Dzięki aplikacji Medunit NFZ możliwe jest zyskanie recepty także w weekendy i święta. Z aplikacją Medunit e-receptę, e-skierowanie lub e-zwolnienie dostaniesz bez wychodzenia z domu, nawet w 15 minut. Nasza aplikacja odnotowała już ponad 10 tys. pobrań w sklepie Google Play.
Konsultacja online z wystawieniem recepty w aplikacji Medunit NFZ odbywa się w 4 krokach:
Pobierz darmową aplikację na urządzenie mobilne (np. telefon komórkowy, tablet) z App Store lub Google Play.
Załóż konto w aplikacji Medunit NFZ. W tym celu potrzebne będą Twoje dane - imię i nazwisko, PESEL, adres zamieszkania, numer telefonu i adres e-mail. Etap rejestracji zakończysz wykonaniem zdjęcia (selfie) z dowodem tożsamości - to pozwoli placówce zweryfikować tożsamość pacjenta.
Złóż deklarację przystąpienia do przychodni. Ostatni krok rejestracji to złożenie deklaracji wyboru lekarza POZ. To niezbędne, aby korzystać z usług Medunit w ramach NFZ. Weryfikacja konta trwa do 24 godzin.
Ostatni etap to ustawienie 4-cyfrowego PIN-u do aplikacji, co zapewnia bezpieczeństwo i prywatność konta. Po pomyślnej weryfikacji użytkownik ma dostęp do wszystkich usług oferowanych przez Medunit.
Pacjent w aplikacji Medunit NFZ zaznacza, na jaki lek potrzebuje recepty, następnie wypełnia kwestionariusz (odpowiednik wywiadu medycznego) i czeka na odpowiedź personelu medycznego (lekarza lub pielęgniarki). Ostatni krok to konsultacja - teleporada (połączenie telefoniczne) lub wystawienie recepty w ramach przedłużenia leczenia.
Administratorem danych serwisu jest:
MEDUNIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ wpisany do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą o numerze księgi rejestrowej: 000000249206
KRS: 0000941080, NIP: 8393226678, REGON: 520748569