Przychodnia Lekarska Gdańsk NFZ - MEDUNIT

Nowoczesna poradnia POZ na wyciągniecie ręki. Nie pozwól, by zaskoczyły Cię kolejki!

Zarejestruj się i umów wizytę
Konsultacje lekarskie finansowane w ramach NFZ

Jak oceniają nas pacjenci?

Jagoda
09.12.2024
Serdecznie polecam Panią Doktor! Wizyta przebiegła w bardzo przyjaznej atmosferze, lekarz wykazał się ogromnym profesjonalizmem, cierpliwością i zaangażowaniem. Wszystkie moje pytania zostały dokładnie omówione. Czułam się naprawdę zaopiekowana i w pełni zaufałam diagnozie. Zdecydowanie jeden z najlepszych lekarzy, z jakimi miałam do czynienia!
Amanda
03.12.2024
Pani doktor bardzo sympatyczna, dokładnie przeprowadzony wywiad i badanie. Polecam !
Alexander
29.11.2024
Bardzo pomocna Pani Doktor. Wszystko wysłuchała, świetnie doradziła. Dziękuję
Katarzyna
25.11.2024
Cudowna Pani doktor , bardzo miła , wysłuchała i od razy wdrążyła leczenie . Serdecznie polecam .
Agata
13.11.2024
Szybka , sprawna i profesjonalna pomoc i wsparcie w różnych sytuacjach ! Polecam !
pacjentka
25.10.2024
Polecam aplikację, przychodnię i większość lekarzy, prócz Bożeny Formella, nie wiem co ona tam robi, arogancka i humorzasta.

Przychodnia Medunit to nowoczesna poradnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej, która świadczy pacjentom konsultacje refundowane w ramach Narodowego Funduszu Zdrowia (NFZ) w Gdańsku przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 5.

Godziny otwarcia
Pon. - Pt. 08:00 - 18:00
Sob. - Ndz. nieczynne
Kontakt
+48 535 907 485
kontakt@medunit.pl

Nasze usługi obejmują stacjonarne wizyty lekarskie, jak i konsultacje online poprzez darmową aplikację MEDUNIT NFZ. Podczas wizyty pacjent ma możliwość otrzymania m.in. e-recepty, e-skierowania czy e-zwolnienia (L4). Ponadto istnieje możliwość konsultacji prywatnych.

Jak funkcjonuje przychodnia POZ Medunit?

Przychodnia Medunit jest finansowana ze środków Narodowego Funduszu Zdrowia, co znaczy, że posiadając ubezpieczenie zdrowotne, możesz korzystać z naszych usług bez dodatkowych opłat. W celu odbycia darmowej konsultacji medycznej, pacjent musi złożyć deklarację przystąpienia do naszej przychodni POZ.

Pacjenci naszej przychodni mogą skontaktować się z personelem medycznym w przychodni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00 lub przez dedykowaną aplikację mobilną Medunit NFZ.

Lekarz rodzinny Gdańsk

W przychodni POZ Medunit w Gdańsku do dyspozycji pacjentów są lekarze rodzinni, pielęgniarki oraz położna. Lekarz rodzinny, inaczej nazywany lekarzem podstawowej opieki zdrowotnej (POZ), odgrywa kluczową rolę w systemie opieki zdrowotnej - diagnozuje i leczy choroby, zajmuje się profilaktyką zdrowotną, kieruje na badania i konsultacje specjalistyczne czy wystawia recepty oraz zwolnienia lekarskie.

przychodnia nfz gdańsk

Jak uzyskać receptę w Gdańsku?

Aby uzyskać receptę w Gdańsku, można skorzystać z usług przychodni POZ Medunit, która ma podpisany kontrakt z Narodowym Funduszem Zdrowia. Oznacza to, że osoby ubezpieczone mogą korzystać z konsultacji medycznych w Medunit bez opłat. Podczas wizyty u lekarza pacjenci Medunit mogą otrzymać receptę, zwolnienie lekarskie lub skierowanie na badania czy do specjalisty.

W celu uzyskania recepty i konsultacji medycznej, pacjent powinien umówić się na wizytę do lekarza i ją odbyć.

Jak umówić się na wizytę w POZ Medunit?

Aby umówić się na konsultację medyczną w POZ Medunit, pacjent do wyboru ma trzy opcje:

  1. rejestracja telefoniczna - kontakt pod numerem +48 535 907 485;
  2. rejestracja przez aplikację Medunit NFZ - wizyty online lub teleporady bądź konsultacja stacjonarna w przychodni;
  3. rejestracja w przychodni - przychodnia POZ otwarta jest w dni powszednie w godzinach 8:00-18:00.

Konsultacje stacjonarne w przychodni POZ Medunit Gdańsk

Lekarze Medunit przyjmują pacjentów stacjonarnie w przychodni przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 5 w Gdańsku.

Wizyty stacjonarne u lekarza rodzinnego odbywają się od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00 po uprzednim umówieniu konsultacji (rejestracji wizyty).

Świadczenia, które można uzyskać w przychodni POZ Medunit w ramach NFZ

Pacjenci w przychodni POZ Medunit w ramach Narodowego Funduszu Zdrowia mogą m.in.:

  1. przedłużyć receptę na leki przyjmowane na stałe (np. w przypadku choroby przewlekłej);
  2. otrzymać receptę na antykoncepcję hormonalną (przedłużenie terapii) lub antykoncepcję awaryjną (tabletka dzień po);
  3. uzyskać receptę na rozpoczęcie nowego leczenia;
  4. otrzymać zwolnienie lekarskie (L4) lub zaświadczenie o stanie zdrowia;
  5. uzyskać skierowania do lekarzy specjalistów lub na badania;
  6. odbyć konsultację z lekarzem online;
  7. konsultację na miejscu w gabinecie przychodni wraz z badaniami (badanie fizykalne, EKG), podczas której otrzyma porady medyczne lub zalecenia dotyczące poprawy stanu zdrowia;
  8. skorzystać z świadczenia pielęgniarki POZ;
  9. skorzystać z świadczenia położnej POZ.

Na jakie leki pacjent może otrzymać receptę w POZ Medunit?

W Medunit pacjenci mogą otrzymać receptę m.in. na leki przyjmowane na stałe (np. nadciśnienie), antykoncepcję hormonalną czy tabletkę dzień po. Podczas konsultacji lekarz każdorazowo podejmuje decyzję o przepisaniu leku. Lekarz przeprowadza wywiad medyczny, bada pacjenta oraz dobiera odpowiednie leczenie, mając na uwadze aktualne potrzeby zdrowotne.

Jak umówić się na wizytę w POZ Medunit?

Aby umówić się na konsultację medyczną w POZ Medunit, pacjent do wyboru ma trzy opcje:

  1. rejestracja telefoniczna - kontakt pod numerem +48 535 907 485;
  2. rejestracja przez aplikację Medunit NFZ - wizyty online lub teleporady bądź konsultacja stacjonarna w przychodni;
  3. rejestracja w przychodni - przychodnia POZ otwarta jest w dni powszednie w godzinach 8:00-18:00.

Świadczenia, które można uzyskać w przychodni POZ Medunit w ramach NFZ

Pacjenci w przychodni POZ Medunit w ramach Narodowego Funduszu Zdrowia mogą m.in.:

  • przedłużyć receptę na leki przyjmowane na stałe (np. w przypadku choroby przewlekłej);

  • otrzymać receptę na antykoncepcję hormonalną (przedłużenie terapii) lub antykoncepcję awaryjną (tabletka dzień po);

  • uzyskać receptę na rozpoczęcie nowego leczenia;

  • otrzymać zwolnienie lekarskie (L4) lub zaświadczenie o stanie zdrowia;

  • uzyskać skierowania do lekarzy specjalistów lub na badania;

  • odbyć konsultację z lekarzem online;

  • konsultację na miejscu w gabinecie przychodni wraz z badaniami (badanie fizykalne, EKG), podczas której otrzyma porady medyczne lub zalecenia dotyczące poprawy stanu zdrowia;

  • skorzystać z świadczenia pielęgniarki POZ;

  • skorzystać z świadczenia położnej POZ.

Dlaczego warto wybrać Medunit?

Prowadząc intensywny tryb życia, dla wielu osób priorytet stanowi wygodny dostęp do opieki medycznej i lekarzy:

  • bez konieczności wychodzenia z domu,

  • marnowania czasu przeznaczonego dla bliskich i inne zajęcia,

  • brania dnia wolnego od pracy.

Dlatego właśnie popularne stały się nowoczesne platformy umożliwiające kontakt z lekarzem przez telefon lub internet. Usługi takie są zwykle dodatkowo płatne, jednak dzięki działaniu w ramach NFZ, w Medunit otrzymasz e-receptę za darmo.

Przychodnia POZ Medunit działa we współpracy z Narodowym Funduszem Zdrowia. Aby korzystać z oferty dostępnej w dedykowanej aplikacji, rejestrując się w serwisie, automatycznie wybierasz tę placówkę jako swoją podstawową jednostkę opieki zdrowotnej, zamiast przychodni, z której korzystałeś do tej pory.

W łatwy i szybki sposób możesz uzyskać dostęp do świadczeń zdrowotnych bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów, co stanowi atut względem tradycyjnych przychodni.

Najczęściej zadawane pytania o Medunit

Jak funkcjonuje przychodnia POZ Medunit?

Przychodnia Medunit jest finansowana ze środków Narodowego Funduszu Zdrowia, co znaczy, że posiadając ubezpieczenie zdrowotne, możesz korzystać z naszych usług bez dodatkowych opłat. W celu odbycia darmowej konsultacji medycznej, pacjent musi złożyć deklarację przystąpienia do naszej przychodni POZ.

Pacjenci naszej przychodni mogą skontaktować się z personelem medycznym w gabinecie przychodni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00 lub przez dedykowaną aplikację mobilną Medunit NFZ. Jeżeli lekarz podczas wizyty online nie będzie mógł postawić diagnozy lub uzna ten sposób kontaktu za niewystarczający, to poleci pacjentowi wizytę stacjonarną.

Na jakie leki pacjent może otrzymać receptę w POZ Medunit?

W Medunit pacjenci mogą otrzymać receptę m.in. na leki przyjmowane na stałe (np. nadciśnienie), antykoncepcję hormonalną czy tabletkę dzień po. Podczas konsultacji lekarz każdorazowo podejmuje decyzję o przepisaniu leku. Lekarz przeprowadza wywiad medyczny, bada pacjenta oraz dobiera odpowiednie leczenie, mając na uwadze aktualne potrzeby zdrowotne.

Ile czeka się na receptę online w Medunit?

W aplikacji Medunit NFZ e-recepta z konsultacją może być dostępna już w ciągu 15-60 minut (maksymalnie do 12 godzin roboczych). Termin zależny jest od liczby dostępnych lekarzy i liczby przeprowadzanych konsultacji.

Aplikacja Medunit NFZ - jak działa?

Dzięki aplikacji Medunit NFZ możliwe jest zyskanie recepty także w weekendy i święta. Z aplikacją Medunit e-receptę, e-skierowanie lub e-zwolnienie dostaniesz bez wychodzenia z domu, nawet w 15 minut. Nasza aplikacja odnotowała już ponad 10 tys. pobrań w sklepie Google Play.

Konsultacja online z wystawieniem recepty w aplikacji Medunit NFZ odbywa się w 4 krokach:

  1. Pobierz darmową aplikację na urządzenie mobilne (np. telefon komórkowy, tablet) z App Store lub Google Play.

  2. Załóż konto w aplikacji Medunit NFZ. W tym celu potrzebne będą Twoje dane - imię i nazwisko, PESEL, adres zamieszkania, numer telefonu i adres e-mail. Etap rejestracji zakończysz wykonaniem zdjęcia (selfie) z dowodem tożsamości - to pozwoli placówce zweryfikować tożsamość pacjenta.

  3. Złóż deklarację przystąpienia do przychodni. Ostatni krok rejestracji to złożenie deklaracji wyboru lekarza POZ. To niezbędne, aby korzystać z usług Medunit w ramach NFZ. Weryfikacja konta trwa do 24 godzin.

  4. Ostatni etap to ustawienie 4-cyfrowego PIN-u do aplikacji, co zapewnia bezpieczeństwo i prywatność konta. Po pomyślnej weryfikacji użytkownik ma dostęp do wszystkich usług oferowanych przez Medunit.

Pacjent w aplikacji Medunit NFZ zaznacza, na jaki lek potrzebuje recepty, następnie wypełnia kwestionariusz (odpowiednik wywiadu medycznego) i czeka na odpowiedź personelu medycznego (lekarza lub pielęgniarki). Ostatni krok to konsultacja - teleporada (połączenie telefoniczne) lub wystawienie recepty w ramach przedłużenia leczenia.

medunit przychodnia rejestracja
Lekarz zawsze pod ręką
Zarejestruj się
  • Recepta z konsultacją nawet w godzinę
  • Prostsze umawianie wizyt
  • Darmowa opieka medyczna w ramach NFZ

Dane firmy

Administratorem danych serwisu jest:

MEDUNIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ wpisany do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą o numerze księgi rejestrowej: 000000249206
KRS: 0000941080, NIP: 8393226678, REGON: 520748569

Formularz kontaktowy

Wypełnij poprawnie formularz
Wysłano
Nieznany błąd. Prosimy o kontakt bezpośredni: kontakt@medunit.pl
Uzupełnij proszę pole.
Uzupełnij proszę pole.
Uzupełnij proszę pole.
eKonsultacja z eReceptą za darmo na NFZ w aplikacji Medunit
Pobierz aplikację Pobierz aplikację